23 sausio, 2017

FSI dujos

FSI dujinė įrangaDiego DI sistema parduodama pilnai sukomplektuota, joje yra visi reikalingi elementai FSI dujų įrangai sumontuoti. Rinkiniai nėra skirti konkrečiam automobiliui, jie yra universalūs. Kiekvienam konkrečiam automobiliui yra taikoma pavyzdinė instrukcija palengvinanti montavimą. Po įrangos įmontavimo reikia įrašyti tinkamą programą konkrečiam varikliui (pagal variklio kodą). Tokiu būdu kalibruojama įranga nesukelia jokių sunkumų. Diego DI sistema veikia su automobilių diagnostikos sistemomis OBD II / EOBD, kurios stebi sistemos būklę ir užtikrina variklio saugumą. Diego DI valdymo kompiuteris turi įmontuotą degalų slėgio emuliatorių.

Naujiena: nauja produkcijos linija FSI varikliams NEVO-SKY. Plačiau skaitykite čia: http://nevo-sky.kme.eu/en/

PARSISIŲSTI NEVO-SKY PRODUKTŲ KATALOGĄ.

FSI dujinė įranga

FSI dujinė įranga šiuo metu gali būti montuojama į visus automobilius su 4 cilindrų varikliu.

Taip pat 2017 rudenį planuojame pradėti montuoti FSI dujas ir į 6 bei 8 cilindrų automobilių variklius.

Benzino degimas ir sauga

Dėl variklio konstrukcijos ir benzininių purkštukų išdėstymo degimo kameroje, purkštukai tiesiogiai yra veikiami aukštos temperatūros ir degimo produktų užterštumo. Šių dviejų veiksnių derinys reiškia, kad neįmanoma visiškai išvengti benzino padavimo. Siekiant užtikrinti patikimą, nepriekaištingą benzininių purkštukų veikimą, variklis privalo sunaudoti minimalų benzino kiekį. Pratekėdamas kuras valo ir atvėsina benzininių purkštukų galiukus, užtikrina jo ilgalaikį darbingumą. Jei variklio purkštukai nevėsinami ir nevalomi, po kelių valandų darbo jis sugenda. Norint to išvengti, būtina nustatyti minimalų kuro padavimą. Minimalus kuro kiekis reikalingas benzininių purkštukų valymui ir atvėsinimui, priklauso nuo konkrečios variklio konstrukcijos.

Rinkoje siūlomas sistemas minimaliam kuro sunaudojimui, reikalingas benzininių purkštukų patikimumui užtikrinti, reikėtų vertinti labai atsargiai. Kai kurie varikliai dirbdami laisva eiga benzinu dirbs dėl ekonominių ir techninių priežasčių. Priklausomai nuo vairavimo stiliaus, konfigūracijos ir benzino sistemos valdymo kompiuterio suprogramavimo, variklis turi sunaudoti nuo 10 iki 35% benzino. Eksploatavimo testai rodo, kad Diego DI sistema sunaudoja vidutiniškai 15-18% benzino.

Šiuo metu vyksta bandymai, skirti benzino suvartojimo mažinimui. Bandymai su FSI varikliu atliekami pasitelkiant dinamometrą ir su automobiliais, kurių rida jau 50 000-100 000 km.

FSI dujinė įranga – geras pasirinkimas!