Ar dujos kenkia varikliui?

Dujos absoliučiai nekenkia varikliui, jeigu:

  • įranga parenkama pagal automobilio galią (purkštukai, reduktorius ir multivožtuvas turi atitikti automobilio galią (kW));
  • dujų įpurškimo laikas turi atitikti benzino įpurškimo laikui (tinkamai parinkti purkštukai);
  • dujų įranga turi būti sureguliuota nepriekaištingai.
  • Dujos ne tik nekenkia automobilio varikliui, bet ir, kitaip nei benzinas, nenuplauna tepalo nuo cilindrų sienelių. To pasekoje yra geriau tepamas variklis, mažiau dyla detalės, o tepalus galima keisti pravažiavus papildomai 30 procentų numatytų kilometrų.

Klausiantiems “ar dujos gadina variklį?“, galima atsakyti.

Dažniausiai montuodami dujų įrangą žmonės nori sutaupyti, o to daryti šioje srityje tikrai nepatariame. Prastai parinktos ar blogai sureguliuotos dujos kenkia varikliui tuo, kad:

  • dega vožtuvai dėl netinkamai parinktų purkštukų;
  • automobilis prastai dirba laisvomis apsukomis;
  • neturi dinaminių charakteristikų (didelėmis apsukomis).

Šiandien dujų montavimas jau nebėra toks, kokį jį įsivaizdavo prieš penkiolika metų garažėliuose dirbdavę karbiuratorinių variklių specialistai. Programinė įranga atnaujinama kas pusmetį, diegiamos naujovės, papildymai ir yra galybė parametrų, į kuriuos turi atsižvelgti dujų įrangos montavimo specialistas. Tinkamai sureguliuota, kokybiška dujų įranga neturėtų kelti rūpesčių 100 000 kilometrų (bet ją reikia prižiūrėti ir laiku keisti filtrus), o „ar dujos kenkia varikliui“ – klausimas apskritai užmirštas.

Norėdami daugiau sužinoti apie dujų įrangos montavimo galimybes, kreipkitės nurodytais kontaktais.