20 sausio, 2017

Reduktoriai

KME gamybos automobiliniai dujų reduktoriai yra skirti keisti skystą dujų pavidalą į dujinį ir įvairių apkrovų bei dinaminių procesų eigoje palaikyti pastovų spaudimą automobilio įsiurbimo kolektoriuje.

Reduktorius – reikšminga sistemos detalė. Reikiamas dujų redaktorius pas mus bus pasiūlytas Jums priimtiniausia kaina Vilniuje. Dujų reduktorius parenkamas priklausomai nuo variklio galios, vožtuvų / filtrų konstrukcijos.

Dujų reduktorius yra viena pagrindinių tiesioginio dujų įpurškimo įrangos sudedamųjų dalių. Dujų reduktoriai atsakingi už dujų būsenos keitimą: reduktorius dujų pavidalą keičia iš skysto į dujinį. Kita dujų reduktoriaus užduotis – spaudimo palaikymas. Dujų reduktorius yra labai svarbi dujų sistemos dalis – ji užtikrina sklandų įpurškimo procesą. Vykstant įvairiems dinaminiams procesams dujų reduktoriai palaiko nuolatinį spaudimą, taip užtikrindami tinkamo mišinio padavimą. Efektyvus dujų įrangos veikimas automobilyje – tai dujų reduktoriaus pagrindinė funkcija.

 

Dujų reduktorių kainos

Dujų reduktoriaus kaina yra svarbus kriterijus renkantis įrangą automobiliui. Dujų reduktoriai automobiliams atitinka bendras tendencijas – dujų reduktorius kaina yra nedidelė investicija, leidžianti ilguoju periodu sutaupyti daugiau. Dujų įrangos reduktoriaus kaina priklauso nuo rūšies ir tipo, lemiamo mašinai reikalingos konstrukcijos. Susisiekite su mumis Jums patogiu būdu, el. paštu ar telefonu, ir sužinokite reduktorių kainas.
KME siūlo platų asortimentą, Vilniuje įsikūrusi įmonė prekiauja ir montuoja dujų įrangą. Tai didelis pasirinkimas ir patikimų gamintojų dujų reduktoriai Vilniuje, o meistrai padės išsirinkti tai, kas yra tinkamiausia automobiliui.

Vilniuje siūlome įsigyti šiuos dujų reduktorius automobilinei dujų įrangai:

Koks dujų reduktorius mašinai tinka, patars profesionalai. Variklio, vožtuvų ir filtrų konstrukcija – tai lemia, kokios rūšies dujų reduktorius automobiliui yra reikalingas. Rinkoje siūlomi įvairiausi dujų reduktorių modeliai. Dujų reduktoriaus veikimo principas įprastai yra derinamas su tiesiogine dujų įpurškimo sistema. Dujų reduktoriaus paskirtis susijusi su variklio darbu, todėl jo galingumas yra vienas svarbiausių kriterijų, kai parenkami dujų reduktoriai. Netinkamai parinkta detalė nefunkcionuos, todėl gresia greiti dujų reduktoriaus gedimai, visiškas sugadinimas.
Dujų reduktoriaus reguliavimas ar keitimas visada yra susijęs su papildomomis išlaidomis, tačiau tinkamas veikimas kuro sąnaudas gali sumažinti iki 15 proc. Dujų įrangos reduktorius yra viena svarbiausių dalių, todėl tinkamas veikimas – labai svarbus. Šiuolaikiniai CO2 reduktoriai nereikalauja daug priežiūros, bet profilaktika užtikrina efektyvesnį veikimą.

Gedimai gali būti nulemti įvairių priežasčių ir veiksnių, todėl CO2 reduktorius galima taisyti. Dujų reduktoriaus paskirties funkcijos atlikimą įprastai riboja aplinkiniai elementai, netinkamas montavimas. Sumažėjusi automobilio trauka, prastesnė dinamika – ženklas, kad reikalingas dujų reduktoriaus remontas. Vairuotojai dažniausiai mano, kad pagrindinis remonto darbas yra dujų reduktoriaus reguliavimas, tačiau tokia nuomonė nėra teisinga. Dujų reduktorių dalys taip pat dėvisi, todėl gali būti keičiamos naujomis. Pavyzdžiui, dujų reduktoriaus tarpinės arba dujų reduktoriaus temperatūros daviklis gali būti pakeičiamas. Tokios dalys kaip temperatūros daviklis, diafragma, filtras, vožtuvas ar membrana gali nusidėvėti dėl netinkamo montavimo. Dujų reduktoriaus perrinkimas yra galimas, tačiau ne visada apsimoka – meistras įvertina ir priima sprendimą: dujų įrangos reduktorius turi būti keičiamas arba remontuojamas.
Veikimo principas yra pagrįstas tinkamo mišinio patiekimo poreikiu. Ruošiant mišinį, pirmasis etapas yra dujų reduktoriaus filtras, dujų reduktoriaus vožtuvas ir tik tada dujos patenka į patį reduktorių. Dujų reduktorių dalių dėvėjimasis yra natūralus procesas, tačiau jame labiausiai nukenčia tarpinės, kurios svarbios sistemos sandarumui užtikrinti. Tokių dalių perrinkimas reikalauja tikslumo ir žinių.
Dujų reduktoriaus remontas yra reikalingas ir šiais atvejais:

  • Neveikia dujų reduktoriaus pašildymas benzinu;
  • Dujų reduktoriaus pajungimas buvo atliktas netinkamai ir atsirado nesandarumas;
  • Dujų reduktoriaus diafragma prarado sandarumą;
  • Dujų reduktoriaus filtro keitimas buvo atliktas seniau nei prieš 15 tūkst. km ridos, nekeista dujų reduktoriaus membrana;
  • Dujų reduktorius leidžia antifrizą;
  • Juntamas traukos netolygumas, automobilio trukčiojimas rodo, kad reikalingas dujų reduktoriaus valymas;
  • Nuolat užšąla dujų reduktorius.

Nedelskite ir kreipkitės į profesionalus, jei pastebite, kad ne pirmą kartą užšalo dujų reduktorius, dujų reduktoriaus pašildymo benzinu atlikti negalite ar juntate traukos netolygumus. Nelaukite, kol pasireikš visi gedimų simptomai, nes tuomet dujų reduktoriaus valymo arba dujų reduktoriaus filtro keitimo tikrai nepakaks. Tokios paprastos problemos kaip tai, kad dujų reduktoriaus leidžiamas antifrizas, jų nesprendžiant ilgainiui taps daug rimtesnėmis ir remontas neapsieis be naujo dujų reduktoriaus pajungimo.

 

Reduktoriai