Reduktoriai TUR6 ir SILVER S6: skirtumai, panašumai ir trūkumai

Važiuoti dujomis yra pigiau negu benzinu. Dėl šios priežasties atsakinga automobilio dujinės įrangos priežiūra bei reguliari diagnostika yra būtina. Vienas svarbiausių dujinės auto sistemos elementų – reduktorius – dabar pritaikytas įvairių modelių transporto priemonėmis. Dabar dujų įrangos gamintojai automobilių savininkams siūlo Tur6 bei Silver S6 reduktorius.

Šiuo metu gamyboje dar tebėra FZ6 reduktorius, tačiau greitai jis jau nebus gaminamas. Pagrindinis ir svarbiausias skirtumas tarp minėtų Tur 6, FZ6 bei Silver S6 yra jų vožtuvai. Reduktorių viduje esantys skirtingi vožtuvų tipai skirtingai perduoda dujas į variklį. Laikinai prekyboje esančio reduktoriaus FZ6 bei modernaus Silver S6 reduktoriaus viduje įmontuotas „adatinio“ tipo vožtuvas. Judėdamas ritmingai, tokio tipo reduktoriaus vožtuvas dujas į variklį perduoda itin greitai. Priešingai nei šie, reduktoriai Tur6 turi sklendės tipo vožtuvus. Jų pagalba dujos į automobilio variklį perduodamos tik tada, kai atidaroma sklendė.

Ploniausias reduktorius – Silver S6. Už jį kiek didesnis yra reduktorius Tur6. Nors savo dydžiu mažesnis, Silver S6 palaiko 160kW galią, kai tuo tarpu Tur6 reduktorius, kad ir nežymiai, tačiau palaiko žemesnę galią – tik 150kW.

Dar vienas adatinių bei sklendės tipo vožtuvų skirtumas yra jų atsparumas nešvarumams. Lyginant abi reduktorių vožtuvų rūšis, adatinis vertinamas palankiau, kadangi jis mažiau bijo įvairių nešvarumų, o tuo pačiu tai reiškia ir mažesnę tikimybę, jog ilgainiui vožtuvas užsikimš, suges ir jį teks keisti nauju. Kita vertus, sklendinis vožtuvas pasižymi ilgaamžiškumu. Tokia jo savybė patvirtina sklandų šios dujų sistemos veikimą bei patikimumą net ir praėjus 5 metams.

Norintiems sužinoti daugiau apie reduktorius Tur6 ar Silver S6, jų vožtuvų privalumus, trūkumus ir pan., siūlome kreiptis į mus. Patyrę dujų įrangos montavimo specialistai Vilniuje už prieinamą kainą įdės į Jūsų automobilį patikimą bei ilgaamžę dujinę įrangą.